Czas trwania: 380 h / lekcyjnych: 10 miesięcy
Koszt: 800 zł / miesiąc, wpisowe 400 zł (goodie bag – pędzle, kosmetyki, akcesoria)
Marzysz o tym, by zajmować się modą profesjonalnie, ale nadal być blisko tego, co się nosi? A może zastanawiasz się, jak zdobyć wiedzę i doświadczenie, które pozwolą Ci wejść w świat stylizowania okładek magazynów i sesji zdjęciowych dla marek?
Kurs Stylizacja w Beauty Talent Academy to szansa pozyskanie podstawowego warsztatu i inspiriacja do budowania kariery zawodowej np. w jednym z tych obszarów:
- stylista osób prywatnych
- stylista zakupowy
- stylista konsultant modowy
- stylista freelancer
- stylista sesji modowych i magazynów
- stylista konsultant i twórca treści poradnikowych
- personal shopper
- stylista sesji zdjęciowych
Stylista – co musi wiedzieć i jakie umiejętności posiadać?
- to doradca wizerunkowy,
- wie, co i kiedy ubrać,
- potrafi dobrać strój do sylwetki,
- zna modę, jej tajniki,
- ma doskonałe wyczucie stylu,
- zna najnowsze trendy,
- biegle określa typy sylwetek i ubrań, które do nich pasują,
- znajomość savoir-vivre wszystkich zasad kierujących doborem strojów, dodatków czy bielizny,
- znajomość analizy kolorystycznej i dobierania barw,
- wiedzę z zakresu tkanin,
- umiejętność wykorzystania tricków pozytywnie wpływających na korzystny wizerunek klienta 🙂
Poznaj ten zawód od podszewki i dołącz do grona Słuchaczy Beauty Talent Academy!
Program:
1. Stylizacja I/II sem.
- typy sylwetek;
- zasady doboru garderoby;
- kompozycja ubraniowa;
- akcesoria i dodatki;
- znani projektanci i kreatorzy mody;
- światowe domy mody;
- najnowsze trendy w modzie;
- style w ubiorze;
- zasady dress code;
- tworzenie stylizacji w oparciu o najnowsze trendy w modzie;
- tworzenie kostiumu z materiałów wtórnych;
- rysunek żurnalowy
2. Pracownia kolorystyki i formy I/II sem.
- podstawy plastyki – koło barw, złudzenia optyczne, światło i cień, łączenie barw;
- analiza kolorystyczna
3. Budowanie marki osobistej I sem.
- budowanie własnej marki;
- grupy docelowe i kanały dotarcia;
- działalność w sektorze kreatywnym
4. Social media II sem.
- tworzenie profili społecznościowych i kreowanie wizerunku
5. Pracownia fotografii I/II sem.
- nauka robienia zdjęć swoich prac;
- podstawy obróbki zdjęć;
- sesja zdjęciowa
6. Podstawy przedsiębiorczości I sem.
- aspekty prawne (prawa autorskie, umowa TFP, umowa o dzieło, umowa o świadczenie usług);
- podatki, ubezpieczenie społeczne, kasa fiskalna;
- działalność gospodarcza;
- działalność nierejestrowana;
- współpraca B2B;
- zakładanie własnej działalności
7. Historia mody
- moda na przełomie wieków od starożytności po współczesność;
- pierwsze magazyny i produkcje filmowe inspirowane historią mody
8. Personal Shopper
- praca z Klientem;
- przygotowanie i planowanie zakupów;
- praca w sklepie
9. Realizacja wizerunku
- organizacja i praca przy sesji zdjęciowej;
- stanowisko art directora i stylisty